INFORMACJA DLA ZBIÓREK CELOWYCH o rozliczeniach

PRZYPOMINAMY, że wpłaty powinny być opatrzone numerem zbiórki oraz imieniem i nazwiskiem dziecka.
Aktualne i prawidłowe rachunki do wpłat - wszystkie prowadzone w Banku Millennium (BM):

na darowizny w pln  PL 17 1160 2202 0000 0000 8297 2843,  na wpłaty w złotych,
oraz rachunek w EURO PL 09 1160 2202 0000 0001 2152 1272 na wpłaty w EURO,   SWIFT BIGBPLPW

- konto na wpłaty z kwest - jest podawane zawsze na zgodzie na przeprowadzenie kwesty.

 UWAGA - konta, które były w latach poprzednich na wpłaty darowizn i zbiorek publicznych zostają z końcem roku zamknięte.
Prosimy sprawdzić, żeby na ulotkach było podane prawidłowe konto.

Do wpłat 1% numer KRS 0000266644.

W związku z licznymi pytaniami przypominamy, że:

  • środki powinny być wykorzystywane na cele na które są zbierane (podawane w ulotkach) czyli leczenie i rehabilitacje (szczegóły są podane w Regulaminie),
  • i środki zebrane w tym roku powinny zostać wydane do końca roku kolejnego,
  • środki zebrane w 2016 r, które nie zostały wydane w roku bieżącym, w przypadku jeśli są zbierane na długoterminowe leczenie i rehabilitację to prosimy o poinformowanie nas w grudniu 2017

Przypominamy, faktury powinni Państwo przesyłać na bieżąco.
W związku z tym, jeżeli otrzymamy faktury z wielu kilku miesięcy rozliczane będą koszty z ostatniego miesiąca rozliczeniowego.

15-05-2017 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 8 maja 2017r.
08-05-2017 
w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 27 kwietnia 2017r.
20-04-2017 
w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 11 kwietnia 2017r.
10-04-2017 
w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 28 marca 2017r.
03-04-2017 
w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 23 marca 2017r.
25-03-2017
 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 15 marca 2017r.
19-03-2017 w tym tygodniu odbył się Komitet Pomocy i w dniu dzisiejszym zakończyliśmy wysyłanie decyzji podjętych na Komitecie dotyczących wniosków, które wpłynęły do nas do 16 marca. Jeżeli ktoś nie otrzymał odpowiedzi na swój wniosek prosimy o ponowne przesłanie wniosku.
19-03-2017 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 12 marca 2017r.
07-03-2017 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 3 marca 2017r.
03-03-2017 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 1 marca 2017r.
01-03-2017 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 24 lutego 2017r.
27-02-2017 w tym tygodniu odbył się Komitet Pomocy i w dniu dzisiejszym zakończyliśmy wysyłanie decyzji podjętych na Komitecie dotyczących wniosków, które wpłynęły do nas do 22 lutego. Jeżeli ktoś nie otrzymał odpowiedzi na swój wniosek prosimy o ponowne przesłanie wniosku.
27-02-2017 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 16 lutego 2017r.
17-02-2017 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 9 lutego 2017r.
15-02-2017 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 7 lutego 2017r.
09-02-2017 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 1 lutego 2017r.
31-01-2017 
w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia za koszty poniesione w 2016r, które wpłynęły do nas do 31 stycznia 2017r.
22-01-2017 
w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia za koszty poniesione w 2016r, które wpłynęły do nas do 17 stycznia 2017r.
18-01-2017 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 12 stycznia 2017r.
10-01-2017 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 30 grudnia 2016r.

 

INFORMACJA DLA ZBIÓREK CELOWYCH

  • przypominamy, że tylko maile wysyłane na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z podaniem w tytule "ZC-6xxx (kod literowy) imię i nazwisko" sa odbierane na bieżąco,
    maile wysyłane na inne skrzynki lub bez podania danych referencyjnych w tytule, mogą czekać na realizację np. w związku z urlopem osoby odbierającej inną skrzynkę.

  • w związku z wzrastająca ilością podopiecznych, dla ułatwienia identyfikacji, w korespondencji wewnętrznej będziemy po nazwisku dziecka wpisywać nazwiska opiekunów - o ile są inne niż nazwisko dziecka.
  • w przypadku braku Umowy, braku oświadczeń w Umowie, kosztów dodatkowych bez wcześniejszej decyzji lub braku środków na całość przelewu, rozliczenia są odkładane do czasu uzupełnienia braków lub podjęcia decyzji przez Komitet Pomocy.
  • prosimy o podawanie w rozliczeniach numeru rachunku, niezależnie od tego, że jest podany w umowie. Jest to niezbędne do prawidłowej kontroli przy akceptacji przelewu, żeby przypadkowo nie poszedł do innej osoby lub na nieprawidłowy numer rachunku.
  • przypominamy o konieczności przesyłania wniosków na koszty dodatkowe z uzasadnieniem, dla ułatwienia i przyspieszenia prosimy na początku podać nr. zbiórki i nazwisko, o co wnioskujecie, w jakiej kwocie a potem uzasadnienie. Bez wniosków nie będziemy dokonywali rozliczenia kosztów dodatkowych.
  • W związku z coraz częstszym faktem przesyłania do rozliczenia paragonów za poniesione koszty (z reguły usług medycznych) oraz Państwa wyjaśnieniami, że usługodawca nie wystawia faktur/rachunków – prosimy o  Państwa działanie zgodnie z poniższym:
       - poprosić usługodawcę o pisemną informacje o braku możliwości wystawienia faktury/rachunku za swoją usługę wraz z podpisem i pieczątką
       - w przypadku odmowy wystawienia poświadczenia, prosimy o:
    • zrobienie kopii paragonu na kartce A4 i dopięcie do tej kopii oryginału paragonu
    • na powyższej kopii prosimy o napisanie Państwa oświadczenia, że „usługodawca/sprzedawca (nazwa, dane adresowe, data wizyty) odmówił Państwu wystawienia faktury/rachunku”
    • dołączenie kopii recepty lub innego dokumentu potwierdzającego odbycie wizyty/ usługi/zakupu ( najlepiej z z pieczątką lekarza/usługodawcy/sprzedawcy)
    • a w przypadku braku takiego dokumentu wypełnienie formularza koszty dojazdu i na nim wzięcie potwierdzenia wizyty/wykonania usługi.
    Przekazanie tak przygotowanej dokumentacji pozwoli nam na rozliczenie paragonu, w przeciwnym przypadku, niestety nie możemy rozliczyć paragonów.

Czytaj więcej...

INFORMACJA O RACHUNKACH BANKOWYCH

Aktualne i prawidłowe rachunki do wpłat - wszystkie prowadzone w Banku Millennium (BM):
na darowizny w pln na konto FSD-BM PL 17 1160 2202 0000 0000 8297 2843, podstawowy, na wpłaty w złotych,
oraz Rach.EURO-BM na konto FSD-BM PL 09 1160 2202 0000 0001 2152 1272 na wpłaty w EURO.

UWAGA - konta, które były w latach poprzednich na wpłaty darowizn i zbiorek publicznych zostają z końcem roku zamknięte.
Prosimy sprawdzić, żeby na ulotkach było podane prawidłowe konto.

- z tytułu 1%podatku – konto jest podane do US i służy wyłącznie do tych przelewów realizowanych przez Urzędy Skarbowe – tego konta Państwo nie podajecie nikomu
Do wpłat 1% podatnik potrzebuje wyłącznie numer KRS 000266644.

- z kwest i zbiórek w gotówce na konto FSD-BM PL 75 1160 2202 0000 0001 4668 1981,
ZP2015/16. wyznaczone w zezwoleniu MSW na zbiórki publiczne w okresie do końca 2015

- wpłaty za książki  na konto FSD-BM PL 11 1160 2202 0000 0000 9711 3708, dz.gosp.

Czytaj więcej...

INFORMACJA DLA ZBIÓREK CELOWYCH - 2016r. 

Czytaj więcej...

INFORMACJA DLA ZBIÓREK CELOWYCH - 2015 r.

Czytaj więcej...

INFORMACJA DLA ZBIÓREK CELOWYCH - 2014 r.

Czytaj więcej...



Facebook Slider

F

o

r

u

m

Facebook Slider