INFORMACJA DLA ZBIÓREK CELOWYCH o rozliczeniach

Bardzo serdecznie dziękuję:

Ilonce Kulik za sprawne przypisanie ponad 100 tys. rekordów z płyty z US do naszych podopiecznych.
Kasi Sokulskiej z dokładne sporządzenie rejestru wszystkich czekających na środki z 1% podatku faktur - ok 3 tysięcy faktur, i przygotowanie rozliczeń do wypłaty.

Rodzicom dziękuję za terminowe przesyłanie faktur i dokładne sporządzanie formularza rozliczenia,
a TYM którzy przesłali jednorazowo pakiety z wielu miesięcy przypominamy, że przez takie działanie opóźnione jest rozliczenie faktur dla pozostałych zbiórek - a ponieważ takie przypadki przesłania faktur za cały rok powtarzają się po raz kolejny dla tych samych osób, w przyszłym roku będziemy im "dziękować" imiennie, a w skrajnych przypadkach nie przyjmiemy zaległych faktur do rozliczenia.

Beata Kulesza

 

16-11-2017 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do  2 listopada 2017r.
15-11-2017 
w tym tygodniu odbył się Komitet Pomocy i zakończyliśmy wysyłanie decyzji podjętych na Komitecie dotyczących wniosków, które wpłynęły do nas do 13-11-2017.
Jeżeli ktoś nie otrzymał odpowiedzi na swój wniosek prosimy o ponowne przesłanie wniosku.
09-11-2017
 
w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do  27 października 2017r.
06-11-2017
 
w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do  20 października 2017r.
06-11-2017
 
w dniu dzisiejszym zostały zakończone wypłaty za faktury czekające na wpływ środków z 1% podatku, do wysokości kwoty środków dostępnych na Zbiórce. W przypadku wątpliwości prosimy pisać na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
25-10-2017
 
w dniu dzisiejszym zostały wysłane mailowo salda na dzień 30.09.2017 zawierające wpływy z 1%. Jeżeli ktoś nie otrzymał salda prosimy o przesłanie maila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
25-10-2017 
w tym tygodniu odbył się Komitet Pomocy i zakończyliśmy wysyłanie decyzji podjętych na Komitecie dotyczących wniosków, które wpłynęły do nas do 25-10-2017.
Jeżeli ktoś nie otrzymał odpowiedzi na swój wniosek prosimy o ponowne przesłanie wniosku.
23-10-2017
 
w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do  15 października 2017r
17-10-2017 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do  9 października 2017r.
12-10-2017 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do  28 września 2017r.
09-10-2017 w dniu dzisiejszym wpłynęły płyty z Urzędu Skarbowego z rozpisaniem 1%, jestesmy w trakcie jego rozpisywania na poszczególne zbiórki.
03-10-2017 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do  22 września 2017r. 

Czytaj więcej...

INFORMACJA DLA ZBIÓREK CELOWYCH

 

PRZYPOMINAMY, że wpłaty powinny być opatrzone numerem zbiórki oraz imieniem i nazwiskiem dziecka.
Aktualne i prawidłowe rachunki do wpłat - wszystkie prowadzone w Banku Millennium (BM):

na darowizny w pln  PL 17 1160 2202 0000 0000 8297 2843,  na wpłaty w złotych,
oraz rachunek w EURO PL 09 1160 2202 0000 0001 2152 1272 na wpłaty w EURO,   SWIFT BIGBPLPW
- konto na wpłaty z kwest - jest podawane zawsze na zgodzie na przeprowadzenie kwesty.

Do wpłat 1% numer KRS 0000266644

 

 UWAGA - konta, które były w latach poprzednich na wpłaty darowizn i zbiorek publicznych zostają z końcem roku zamknięte.
Prosimy sprawdzić, żeby na ulotkach było podane prawidłowe konto.

 

W związku z licznymi pytaniami przypominamy, że:
środki powinny być wykorzystywane na cele na które są zbierane (podawane w ulotkach) czyli leczenie i rehabilitacje (szczegóły są podane w Regulaminie),

 

Przypominamy, faktury powinni Państwo przesyłać na bieżąco. Jeżeli otrzymamy faktury z kilku miesięcy rozliczane będą koszty z ostatniego miesiąca rozliczeniowego.

  • przypominamy, że tylko maile wysyłane na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z podaniem w tytule "ZC-6xxx (kod literowy) imię i nazwisko" sa odbierane na bieżąco,
    maile wysyłane na inne skrzynki lub bez podania danych referencyjnych w tytule, mogą czekać na realizację np. w związku z urlopem osoby odbierającej inną skrzynkę.

  • w związku z wzrastająca ilością podopiecznych, dla ułatwienia identyfikacji, w korespondencji wewnętrznej będziemy po nazwisku dziecka wpisywać nazwiska opiekunów - o ile są inne niż nazwisko dziecka.
  • w przypadku braku Umowy, braku oświadczeń w Umowie, kosztów dodatkowych bez wcześniejszej decyzji lub braku środków na całość przelewu, rozliczenia są odkładane do czasu uzupełnienia braków lub podjęcia decyzji przez Komitet Pomocy.
  • prosimy o podawanie w rozliczeniach numeru rachunku, niezależnie od tego, że jest podany w umowie. Jest to niezbędne do prawidłowej kontroli przy akceptacji przelewu, żeby przypadkowo nie poszedł do innej osoby lub na nieprawidłowy numer rachunku.
  • przypominamy o konieczności przesyłania wniosków na koszty dodatkowe z uzasadnieniem, dla ułatwienia i przyspieszenia prosimy na początku podać nr. zbiórki i nazwisko, o co wnioskujecie, w jakiej kwocie a potem uzasadnienie. Bez wniosków nie będziemy dokonywali rozliczenia kosztów dodatkowych.
  • W związku z coraz częstszym faktem przesyłania do rozliczenia paragonów za poniesione koszty (z reguły usług medycznych) oraz Państwa wyjaśnieniami, że usługodawca nie wystawia faktur/rachunków – prosimy o  Państwa działanie zgodnie z poniższym:
       - poprosić usługodawcę o pisemną informacje o braku możliwości wystawienia faktury/rachunku za swoją usługę wraz z podpisem i pieczątką
       - w przypadku odmowy wystawienia poświadczenia, prosimy o:
    • zrobienie kopii paragonu na kartce A4 i dopięcie do tej kopii oryginału paragonu
    • na powyższej kopii prosimy o napisanie Państwa oświadczenia, że „usługodawca/sprzedawca (nazwa, dane adresowe, data wizyty) odmówił Państwu wystawienia faktury/rachunku”
    • dołączenie kopii recepty lub innego dokumentu potwierdzającego odbycie wizyty/ usługi/zakupu ( najlepiej z z pieczątką lekarza/usługodawcy/sprzedawcy)
    • a w przypadku braku takiego dokumentu wypełnienie formularza koszty dojazdu i na nim wzięcie potwierdzenia wizyty/wykonania usługi.
    Przekazanie tak przygotowanej dokumentacji pozwoli nam na rozliczenie paragonu, w przeciwnym przypadku, niestety nie możemy rozliczyć paragonów.

Czytaj więcej...

INFORMACJA O RACHUNKACH BANKOWYCH

Aktualne i prawidłowe rachunki do wpłat - wszystkie prowadzone w Banku Millennium (BM):
na darowizny w pln na konto FSD-BM PL 17 1160 2202 0000 0000 8297 2843, podstawowy, na wpłaty w złotych,
oraz Rach.EURO-BM na konto FSD-BM PL 09 1160 2202 0000 0001 2152 1272 na wpłaty w EURO.

UWAGA - konta, które były w latach poprzednich na wpłaty darowizn i zbiorek publicznych zostają z końcem roku zamknięte.
Prosimy sprawdzić, żeby na ulotkach było podane prawidłowe konto.

- z tytułu 1%podatku – konto jest podane do US i służy wyłącznie do tych przelewów realizowanych przez Urzędy Skarbowe – tego konta Państwo nie podajecie nikomu
Do wpłat 1% podatnik potrzebuje wyłącznie numer KRS 000266644.

- z kwest i zbiórek w gotówce na konto FSD-BM PL 75 1160 2202 0000 0001 4668 1981,
ZP2015/16. wyznaczone w zezwoleniu MSW na zbiórki publiczne w okresie do końca 2015

- wpłaty za książki  na konto FSD-BM PL 11 1160 2202 0000 0000 9711 3708, dz.gosp.

Czytaj więcej...

INFORMACJA DLA ZBIÓREK CELOWYCH - 2016r. 

Czytaj więcej...

INFORMACJA DLA ZBIÓREK CELOWYCH - 2015 r.

Czytaj więcej...

INFORMACJA DLA ZBIÓREK CELOWYCH - 2014 r.

Czytaj więcej...



Facebook Slider

F

o

r

u

m

Facebook Slider