INFORMACJA DLA ZBIÓREK CELOWYCH o rozliczeniach

Bardzo serdecznie dziękuję:

Ilonce Kulik za sprawne przypisanie ponad 100 tys. rekordów z płyty z US do naszych podopiecznych.
Kasi Sokulskiej z dokładne sporządzenie rejestru wszystkich czekających na środki z 1% podatku faktur - ok 3 tysięcy faktur, i przygotowanie rozliczeń do wypłaty.

Rodzicom dziękuję za terminowe przesyłanie faktur i dokładne sporządzanie formularza rozliczenia,
a TYM którzy przesłali jednorazowo pakiety z wielu miesięcy przypominamy, że przez takie działanie opóźnione jest rozliczenie faktur dla pozostałych zbiórek - a ponieważ takie przypadki przesłania faktur za cały rok powtarzają się po raz kolejny dla tych samych osób, w przyszłym roku będziemy im "dziękować" imiennie, a w skrajnych przypadkach nie przyjmiemy zaległych faktur do rozliczenia.

Beata Kulesza

 

17-01-2018 w tym tygodniu odbył się Komitet Pomocy i zakończyliśmy wysyłanie decyzji podjętych na Komitecie dotyczących wniosków, które wpłynęły do nas do 14-01-2018. Jeżeli ktoś nie otrzymał odpowiedzi na swój wniosek prosimy o ponowne przesłanie wniosku.
17-01-2018 
w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia za faktury z roku 2017, które wpłynęły do nas do 8 stycznia 2018r.
15-01-2018 
w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia za faktury z roku 2017, które wpłynęły do nas do 3 stycznia 2018r.
08-01-2018
w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia za faktury z roku 2017, które wpłynęły do nas do 02 stycznia 2018r.
29-12-2017 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 17 grudnia 2017r.
28-12-2017 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 15 grudnia 2017r.
21-12-2017 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 13 grudnia 2017r.
19-12-2017
 
w tym tygodniu odbył się Komitet Pomocy i zakończyliśmy wysyłanie decyzji podjętych na Komitecie dotyczących wniosków, które wpłynęły do nas do 19-12-2017. Jeżeli ktoś nie otrzymał odpowiedzi na swój wniosek prosimy o ponowne przesłanie wniosku.
15-12-2017 w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 6 grudnia 2017r.
13-12-2017 
w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 4 grudnia 2017r.
08-12-2017 
w dniu dzisiejszym zostały wysłane przelewy za rozliczenia, które wpłynęły do nas do 30 listopada 2017r.
08-12-2017
 
w tym tygodniu odbył się Komitet Pomocy i zakończyliśmy wysyłanie decyzji podjętych na Komitecie dotyczących wniosków, które wpłynęły do nas do 06-12-2017. Jeżeli ktoś nie otrzymał odpowiedzi na swój wniosek prosimy o ponowne przesłanie wniosku.

Czytaj więcej...

INFORMACJA DLA ZBIÓREK CELOWYCH

 

PRZYPOMINAMY, że wpłaty powinny być opatrzone numerem zbiórki oraz imieniem i nazwiskiem dziecka.
Aktualne i prawidłowe rachunki do wpłat - wszystkie prowadzone w Banku Millennium (BM):

na darowizny w pln  PL 17 1160 2202 0000 0000 8297 2843,  na wpłaty w złotych,
oraz rachunek w EURO PL 09 1160 2202 0000 0001 2152 1272 na wpłaty w EURO,   SWIFT BIGBPLPW
- konto na wpłaty z kwest - jest podawane zawsze na zgodzie na przeprowadzenie kwesty.

Do wpłat 1% numer KRS 0000266644

 

 UWAGA - konta, które były w latach poprzednich na wpłaty darowizn i zbiorek publicznych zostają z końcem roku zamknięte.
Prosimy sprawdzić, żeby na ulotkach było podane prawidłowe konto.

 

W związku z licznymi pytaniami przypominamy, że:
środki powinny być wykorzystywane na cele na które są zbierane (podawane w ulotkach) czyli leczenie i rehabilitacje (szczegóły są podane w Regulaminie),

 

Przypominamy, faktury powinni Państwo przesyłać na bieżąco. Jeżeli otrzymamy faktury z kilku miesięcy rozliczane będą koszty z ostatniego miesiąca rozliczeniowego.

  • przypominamy, że tylko maile wysyłane na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z podaniem w tytule "ZC-6xxx (kod literowy) imię i nazwisko" sa odbierane na bieżąco,
    maile wysyłane na inne skrzynki lub bez podania danych referencyjnych w tytule, mogą czekać na realizację np. w związku z urlopem osoby odbierającej inną skrzynkę.

  • w związku z wzrastająca ilością podopiecznych, dla ułatwienia identyfikacji, w korespondencji wewnętrznej będziemy po nazwisku dziecka wpisywać nazwiska opiekunów - o ile są inne niż nazwisko dziecka.
  • w przypadku braku Umowy, braku oświadczeń w Umowie, kosztów dodatkowych bez wcześniejszej decyzji lub braku środków na całość przelewu, rozliczenia są odkładane do czasu uzupełnienia braków lub podjęcia decyzji przez Komitet Pomocy.
  • prosimy o podawanie w rozliczeniach numeru rachunku, niezależnie od tego, że jest podany w umowie. Jest to niezbędne do prawidłowej kontroli przy akceptacji przelewu, żeby przypadkowo nie poszedł do innej osoby lub na nieprawidłowy numer rachunku.
  • przypominamy o konieczności przesyłania wniosków na koszty dodatkowe z uzasadnieniem, dla ułatwienia i przyspieszenia prosimy na początku podać nr. zbiórki i nazwisko, o co wnioskujecie, w jakiej kwocie a potem uzasadnienie. Bez wniosków nie będziemy dokonywali rozliczenia kosztów dodatkowych.
  • W związku z coraz częstszym faktem przesyłania do rozliczenia paragonów za poniesione koszty (z reguły usług medycznych) oraz Państwa wyjaśnieniami, że usługodawca nie wystawia faktur/rachunków – prosimy o  Państwa działanie zgodnie z poniższym:
       - poprosić usługodawcę o pisemną informacje o braku możliwości wystawienia faktury/rachunku za swoją usługę wraz z podpisem i pieczątką
       - w przypadku odmowy wystawienia poświadczenia, prosimy o:
    • zrobienie kopii paragonu na kartce A4 i dopięcie do tej kopii oryginału paragonu
    • na powyższej kopii prosimy o napisanie Państwa oświadczenia, że „usługodawca/sprzedawca (nazwa, dane adresowe, data wizyty) odmówił Państwu wystawienia faktury/rachunku”
    • dołączenie kopii recepty lub innego dokumentu potwierdzającego odbycie wizyty/ usługi/zakupu ( najlepiej z z pieczątką lekarza/usługodawcy/sprzedawcy)
    • a w przypadku braku takiego dokumentu wypełnienie formularza koszty dojazdu i na nim wzięcie potwierdzenia wizyty/wykonania usługi.
    Przekazanie tak przygotowanej dokumentacji pozwoli nam na rozliczenie paragonu, w przeciwnym przypadku, niestety nie możemy rozliczyć paragonów.

Czytaj więcej...

INFORMACJA O RACHUNKACH BANKOWYCH

Aktualne i prawidłowe rachunki do wpłat - wszystkie prowadzone w Banku Millennium (BM):
na darowizny w pln na konto FSD-BM PL 17 1160 2202 0000 0000 8297 2843, podstawowy, na wpłaty w złotych,
oraz Rach.EURO-BM na konto FSD-BM PL 09 1160 2202 0000 0001 2152 1272 na wpłaty w EURO.

UWAGA - konta, które były w latach poprzednich na wpłaty darowizn i zbiorek publicznych zostają z końcem roku zamknięte.
Prosimy sprawdzić, żeby na ulotkach było podane prawidłowe konto.

- z tytułu 1%podatku – konto jest podane do US i służy wyłącznie do tych przelewów realizowanych przez Urzędy Skarbowe – tego konta Państwo nie podajecie nikomu
Do wpłat 1% podatnik potrzebuje wyłącznie numer KRS 000266644.

- z kwest i zbiórek w gotówce na konto FSD-BM PL 75 1160 2202 0000 0001 4668 1981,
ZP2015/16. wyznaczone w zezwoleniu MSW na zbiórki publiczne w okresie do końca 2015

- wpłaty za książki  na konto FSD-BM PL 11 1160 2202 0000 0000 9711 3708, dz.gosp.

Czytaj więcej...

INFORMACJA DLA ZBIÓREK CELOWYCH - 2016r. 

Czytaj więcej...

INFORMACJA DLA ZBIÓREK CELOWYCH - 2015 r.

Czytaj więcej...

INFORMACJA DLA ZBIÓREK CELOWYCH - 2014 r.

Czytaj więcej...



Facebook Slider

F

o

r

u

m

Facebook Slider