Prowadzisz zbiórkę celową dla dziecka?

Tu dowiesz się jak rozliczać zbiórki, znajdziesz dokumenty potrzebne by sfinalizować pomoc dla Ciebie. Wszelkie bieżące informacje dla aktywnych zbórek znajdują się w aplikacji PULS, zachęcamy do regularnego logowania w aplikacji. Jeśli masz pytania, możesz zawsze na nas liczyć.


PULS Przejdź do PULS

Aktualne informacje o wpłatach i kosztach znajdują się w PULS.

Komitet Pomocy

Wszystkie aktualne informacje dotyczące decyzji Komitetu Pomocy znajdują się w PULS.

Refundacje:

Dbamy o to by pieniądze wróciły do Ciebie jak najszybciej, dlatego naszą zasadą jest:
refundujemy wszystkie przesłane do nas faktury jak najszybciej (max w ciągu 15 dni roboczych).

Wszystkie aktualne informacje dotyczące rozliczeń znadują się w PULS

Dokumenty na skróty






Masz pytania?
Jesteśmy by Ci pomóc.


Napisz do nas:
lub zadzwoń:

Małgorzata
Słomczyńska
Ilona
Kulik



Najważniejsze, wybrane zasady dotyczące zbiórek celowych:


Celem prowadzenia zbiórki jest przede wszystkim zebranie środków na koszty leczenia dziecka. Rozliczeniu podlegają koszty: rehabilitacji, prywatnych wizyty lekarskich, zabiegów medycznych, lekarstw, szczepień, sprzęt medyczny, dojazdów do szpitala/lekarza oraz koszty związane z pobytem rodzica podczas hospitalizacji dziecka.

Koszty rozliczane są wyłącznie na podstawie faktur lub rachunków wystawionych na Fundację. Dokumenty należy przekazywać do Fundacji elektronicznie za pośrednictwem PULS . 

Dbamy o to by pieniądze wróciły do Ciebie jak najszybciej, dlatego naszą zasadą jest:
refundujemy wszystkie dosłane do nas faktury w ciągu 7 dni roboczych.

Do PULS najlepiej wprowadzać jedno rozliczenie na miesiąc – wszystkie faktury za dany miesiąc należy wprowadzić do jednego rozliczenia.
Tak samo w przypadku kilometrówek – jedna na miesiąc ze wszystkimi dokumentami za dany miesiąc.
Preferujemy dołączanie skanów dokumentów w formacie pdf. W przypadku zdjęć (format jpg) faktura musi być dobrze oświetlona, nie pognieciona, widoczna w całości.
Oryginały faktur pozostają u Opiekunów przez 5 lat.
 

Kolejność faktur w rozliczeniu w PULS nie ma znaczenia. Oryginały najlepiej grupować według rozliczeń, w kolejności takiej jak w rozliczeniu. 
Oryginały dokumentów należy przechowywać przez 5 lat.

Na wszystkie wydatki należy posiadać faktury lub rachunki wystawione na Fundację.
Do rozliczenia w PULS należy dołączyć skany lub zdjęcia faktur / rachunków, zaś oryginały należy przechowywać przez 5 lat.

Zakładając zbiórkę otrzymujesz wszystkie niezbędne dokumenty, formularze oraz dostęp do systemu PULS. Faktury należy rozliczać bezpośrednio w PULS, natomiast do rozliczenia kilometrówek potrzebny jest dodatkowo wypełniony formularz kilometrówka .




Do góry