W Fundacji Serce Dziecka mamy tysiące rodzin, które zabezpieczają swoje dziecko gromadząc na subkoncie darowizny od rodziny i bliskich. To te pieniądze zabezpieczą Was w drodze do zdrowia, finansując leczenie i rehabilitację. Poniżej znajdziesz wszelkie szczegóły dotyczące zbiórek celowych. Sprawdź
KROK 1
Uwaga do wniosku niezbędne są *:
Masz pytania?
* Dokumenty możesz załączyć do wniosku teraz lub wysłać później ich zdjęcie SMS-em
KROK 2
Podczas gdy my weryfikujemy Twój wniosek, możesz przyspieszyć proces:
Przeczytaj uważnie:
Przygotuj kopie dokumentów
opisanych w kroku pierwszym.
Przygotuj profil dziecka:
Możesz wysłać to mailem na adres pomoc@sercedziecka.org.pl
KROK 3
Pamiętaj do kopii umowy załącz koniecznie:
Wyślij pakiet dokumentów na adres:
Fundacja Serce Dziecka
ul. Dereniowa 2 lok. 6
02-776 Warszawa
KROK 4
Przyjęcie dziecka potwierdzamy telefonicznie, umowę podpisujemy i odsyłamy pocztą
Masz aktywną zbiórkę!
Możesz zbierać pieniądze.
Prowadzący zbiórki celowe – subkonta, w geście solidarności z innymi Podopiecznymi przekazują część wpływów (od 5%), na rzecz realizacji celów statutowych Fundacji – pomocy innym dzieciom i ośrodkom leczącym wady serca.
Dzięki tym środkom Fundacja:
Państywa bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze, dlatego zapewniamy, że wszelkie przekazane nam dane, w szczególności dane dziecka podlegaja ochronie zgodnie z obowiazującymi przepisami RODO. Prosimy o zapoznanie się z naszą POLITYKĄ PRWATNOŚCI.
Przekazywane przez Państwa dane są niezbędne do realizacji celów statutowych Fundacji, m. in. identyfikacji poszczególnych Podopiecznych. Zapewniamy, że przekazane dane są bezpieczne, zgodne z obowiązującymi przepisami RODO. Prosimy zapoznać się z naszą POLITYKĄ PRYWATNOŚCI.
Celem prowadzenia zbiórki jest przede wszystkim zebranie środków na koszty leczenia dziecka. Rozliczeniu podlegają koszty: rehabilitacji, prywatnych wizyty lekarskich, zabiegów medycznych, lekarstw, szczepień, sprzęt medyczny, dojazdów do szpitala/lekarza oraz koszty związane z pobytem rodzica podczas hospitalizacji dziecka.
Koszty rozliczane są wyłącznie na podstawie faktur lub rachunków wystawionych na Fundację. Faktury muszą być przysłane w oryginale wraz z formularzem rozliczenia faktur: formularz rozliczenia faktur .
Dbamy o to by pieniądze wróciły do Ciebie jak najszybciej, dlatego naszą zasadą jest:
refundujemy wszystkie dosłane do nas faktury w ciągu 15 dni.
Rozliczenia z minionego miesiąca powinny dotrzeć do Fundacji najpóźniej do 10-go dnia kolejnego miesiąca.
Faktury powinny być posortowane według rodzaju wydatków np. faktury za leki razem, następnie za rehabilitację lub wizyty lekarskie, a na samym końcu za dojazdy. Dokumenty muszą być w kolejności wpisane do formularza rozliczenia i zszyte zszywaczem.
Na wszystkie wydatki powinny być dostarczone Faktury lub rachunki wystawione na Fundację.
Zakładając zbiórkę otrzymujesz wszystkie niezbędne dokumenty, także formularze do rozliczenia zbiórki. Tu zebraliśmy dla Ciebie niezbędne formularze. Linki do pobrania: formularz rozliczenia faktur, kilometrówka