Załóż zbiórkę celową – subkonto dla Dziecka

W Fundacji Serce Dziecka mamy tysiące rodzin, które zabezpieczają swoje dziecko gromadząc na subkoncie darowizny od rodziny i bliskich. To te pieniądze zabezpieczą Was w drodze do zdrowia, finansując leczenie i rehabilitację. Poniżej znajdziesz wszelkie szczegóły dotyczące zbiórek celowych. Sprawdź




Zakładając zbiórkę celową, czyli potocznie zwane subkonto i zbierając fundusze, możesz je wykorzystać na pokrycie kosztów:
  • zakupu leków
  • zabiegów medycznych
  • rehabilitacji
  • sprzętu niezbędnego dzieciom
  • dojazdu i pobytu w szpitalu przy dziecku
  • zabiegów medycznych
  • transportu chorego dziecka na zabiegi medyczne
  • turnusu rehabilitacyjnych.

Będąc podopiecznym fundacji – posiadając subkonto, możesz:
  • pozyskiwać fundusze z 1% podatku
  • finansować leczenie dziecka dzięki darowiznom
  • otrzymywać pomoc finansową od firm
  • pozyskiwać fundusze z organizacji grantodawczych
  • korzystać z kompleksowej pomocy Fundacji w zakresie prowadzonych działań, mających na celu pozyskanie funduszy
  • otrzymać od Fundacji pomoc organizacją i techniczną.

Kto może założyć zbiórkę celową w Fundacji Serce Dziecka:
  • rodzice lub opiekunowie prawni dziecka z wadą serca
  • rodzice, którzy wiedzą, że ich dziecko przyjdzie na świat z wadą serca.

KROK 1

pobierz

WYPEŁNIJ WNIOSEK O POMOC I WYŚLIJ


Uwaga do wniosku niezbędne są *:

  • Zaświadczenie, że dziecko ma wadę serca lub wypis ze szpitala
  • Zaświadczenie o zarobkach obojga opiekunów plus dokumenty potwierdzające inne przychody (np. zapomogi, 500+ )

Masz pytania?



* Dokumenty możesz załączyć do wniosku teraz lub wysłać później ich zdjęcie SMS-em



KROK 2

FUNDACJA WERYFIKUJE WNIOSEK I PRZESYŁA UMOWĘ


Podczas gdy my weryfikujemy Twój wniosek, możesz przyspieszyć proces:

Przeczytaj uważnie:


Przygotuj kopie dokumentów
opisanych w kroku pierwszym.

Przygotuj profil dziecka:

  • Opisz Waszą historie
  • Załącz zdjęcia profilowe

Możesz wysłać to mailem na adres pomoc@sercedziecka.org.pl



KROK 3

TY PODPISUJESZ I ODSYŁASZ UMOWĘ


Pamiętaj do kopii umowy załącz koniecznie:

  • Zaświadczenie, że dziecko ma wadę serca lub wypis ze szpitala
  • Zaświadczenie o zarobkach obojga opiekunów plus dokumenty potwierdzające inne przychody (np. zapomogi, 500+ )

Wyślij pakiet dokumentów na adres:

Fundacja Serce Dziecka
ul. Dereniowa 2 lok. 6
02-776 Warszawa



KROK 4

OSTATECZNIE POTWIERDZAMY, ŻE DZIECKO JEST PODOPIECZNYM FUNDACJI


Przyjęcie dziecka potwierdzamy telefonicznie, umowę podpisujemy i odsyłamy pocztą

Masz aktywną zbiórkę!
Możesz zbierać pieniądze.


Powodzenia


Rodzice podopiecznych pomagają sobie nawzajem





Prowadzący zbiórki celowe – subkonta, w geście solidarności z innymi Podopiecznymi przekazują część wpływów (od 5%), na rzecz realizacji celów statutowych Fundacji – pomocy innym dzieciom i ośrodkom leczącym wady serca.



Dzięki tym środkom Fundacja:

  • pomaga dzieciom, których rodzice nie są w stanie samodzielnie prowadzić zbiórki i znajdują się w bardzo trudnej sytuacji finansowej;
  • finansuje leczenie i rehabilitację Podopiecznych, którzy na skutek losowych sytuacji potrzebują pilnej pomocy;
  • kupuje sprzęt rehabilitacyjny, który jest wypożyczany Podopiecznym Fundacji;
  • wspiera ośrodki medyczne, leczące dzieci z wrodzonymi wadami serca;
  • kupuje sprzęty medyczne dla polskich szpitali, które ratują życie i zdrowie dzieci z wrodzonymi wadami serca.




Często zadawane pytania - zakładanie zbiórek:


Państywa bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze, dlatego zapewniamy, że wszelkie przekazane nam dane, w szczególności dane dziecka podlegaja ochronie zgodnie z obowiazującymi przepisami RODO. Prosimy o zapoznanie się z naszą POLITYKĄ PRWATNOŚCI.

Przekazywane przez Państwa dane są niezbędne do realizacji celów statutowych Fundacji, m. in. identyfikacji poszczególnych Podopiecznych. Zapewniamy, że przekazane dane są bezpieczne, zgodne z obowiązującymi przepisami RODO. Prosimy zapoznać się z naszą POLITYKĄ PRYWATNOŚCI.


Często zadawane pytania - rozliczanie zbiórek:

Celem prowadzenia zbiórki jest przede wszystkim zebranie środków na koszty leczenia dziecka. Rozliczeniu podlegają koszty: rehabilitacji, prywatnych wizyty lekarskich, zabiegów medycznych, lekarstw, szczepień, sprzęt medyczny, dojazdów do szpitala/lekarza oraz koszty związane z pobytem rodzica podczas hospitalizacji dziecka.

Koszty rozliczane są wyłącznie na podstawie faktur lub rachunków wystawionych na Fundację. Faktury muszą być przysłane w oryginale wraz z formularzem rozliczenia faktur: formularz rozliczenia faktur .

Dbamy o to by pieniądze wróciły do Ciebie jak najszybciej, dlatego naszą zasadą jest:
refundujemy wszystkie dosłane do nas faktury w ciągu 15 dni.

Rozliczenia z minionego miesiąca powinny dotrzeć do Fundacji najpóźniej do 10-go dnia kolejnego miesiąca.

Faktury powinny być posortowane według rodzaju wydatków np. faktury za leki razem, następnie za rehabilitację  lub wizyty lekarskie, a na samym końcu za dojazdy. Dokumenty muszą być w kolejności wpisane do formularza rozliczenia i zszyte zszywaczem.

Na wszystkie wydatki powinny być dostarczone Faktury lub rachunki wystawione na Fundację.

Zakładając zbiórkę otrzymujesz wszystkie niezbędne dokumenty, także formularze do rozliczenia zbiórki. Tu zebraliśmy dla Ciebie niezbędne formularze. Linki do pobrania: formularz rozliczenia faktur, kilometrówka


Do góry