MediaMarkt partnerem kampanii Fundacji Serce Dziecka

 MediaMarkt partnerem kampanii Fundacji Serce Dziecka

W tym roku Walentynki będą wyjątkowe w sklepach MediaMarkt. 14 lutego klienci sklepów otrzymają serduszkowe lizaki, zachęcające do dzielenia się miłością z dziećmi z wadami serca. 
Jak to jest możliwe? Wystarczy podzielić się odpisem 1,5% podatku z Fundacją Serce Dziecka. Dzięki pozyskanym środkom, Fundacja wesprze leczenie i rehabilitację dzieci z wadami serca oraz zakupi potrzebny sprzęt medyczny na oddziały kardiologii i kardiochirurgii w całej Polsce.


Każdego roku rodzi się 10. dzieci z wadą serca, 3 z nich wymaga natychmiastowej operacji. Wada serca to najczęściej występująca wada wrodzona u noworodków. Niektóre mają podłoże genetyczne, inne powstają w trakcie rozwoju serca z niewyjaśnionych dotąd powodów. Fundacja Serce Dziecka ratuje życie dzieci od ponad 18 lat. Otacza troską każde życie z wadą serca oraz zmienia standardy leczenia małych i dużych pacjentów, współpracując z ośrodkami Kardio.

MediaMarkt wspiera Fundację Serce Dziecka, promując kampanię 1,5% podatku na rzecz dzieci z wadami serca. "Dziękujemy MediaMarkt za otwartość i chęć pomocy najmłodszym z wadami serca. Bardzo doceniamy tak lojalnego partnera. Wiemy, że możemy na Was zawsze polegać” – mówi Katarzyna Parafianowicz, Prezes Fundacji Serce Dziecka. 

 

O MediaMarkt
MediaMarkt to jedna z najsilniejszych marek konsumenckich i pierwszy adres dla pasjonatów nowych technologii oraz osób poszukujących najlepszej oferty elektroniki użytkowej do domu i biura czy urządzeń mobilnych. Sieć rozwija się we wszystkich kanałach sprzedaży, wyznacza nowe standardy w zakresie asortymentu i jakości obsługi. Wychodząc poza typową rolę sklepu, MediaMarkt jest dla klientów przewodnikiem po świecie nowoczesnych technologii, zapewniając im najlepsze doświadczenia zakupowe.
MediaMarkt angażuje się w działania na rzecz ludzi, społeczeństwa i środowiska, których rezultatem ma być lepsza jakość życia dzięki możliwościom, jakie daje technologia. BetterWay for people and environment. 
 


Do góry